معرفی ویزای ۱۸۶ استرالیا

انواع ویزای ۱۸۶ استرالیا
دسته بندی : راهنمای مهاجرت
: امتیاز شما به این مطلب
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

استرالیا یکی از جذاب‌ترین کشورهای دنیا است. در سال‌های اخیر این کشور مهاجران زیادی را به خود دیده است. شرایط مناسب کاری و فرهنگ عمومی در کنار قوانین مناسب اقامتی را باید از دلایل محبوبیت استرالیا بین متقاضیان دانست. در این مقاله به بررسی مهاجرت کاری به استرالیا با ویزای ۱۸۶ می‌پردازیم. در حقیقت انواع ویزای ۱۸۶ استرالیا یکی از ویزاهای محبوب برای اخذ اقامت استرالیا است. اگر شما نیز مایل به دریافت اقامت استرالیا هستید، در ادامه همراه موسسه حقوقی سایرس باشید.

استرالیا، بهشت دوم برای زندگی

در بین قاره‌های دنیا معمولا آمریکا و اروپا شرایط زندگی بهتری دارند. در حقیقت تقاضا برای اخذ اقامت اروپا و آمریکا نسبت به سایر نقاط دنیا بسیار بیشتر است. در این کنار این دو قاره، استرالیا نیز یکی از محبوب‌ترین کشورها به شمار می‌رود. خصوصا در سال‌های اخیر و با آسان‌تر شدن شرایط مهاجرت، استرالیا توانسته به یکی از مهاجرپذیرترین کشورهای دنیا تبدیل شود.

همه چیز درباره ویزای ۱۸۶ استرالیا، ویزای کاری

چه راه‌هایی برای مهاجرت به استرالیا وجود دارد؟ آشنایی با ویزای ۱۸۶

برای اخذ اقامت استرالیا راه‌های زیادی وجود دارد. ویزای کاری، ویزای دانشجویی و ویزای ازدواج از انواع راه‌های مهاجرت است. در این بین، ویزای کاری یکی از بهترین راه‌های اخذ اقامت است. در حقیقت در بین تمامی ویزاها در کشورهای مختلف اقامت تمکن مالی اروپا و ویزای کاری استرالیا می‌توانند شرایط ایده‌آلی را برای متقاضی فراهم کنند. افراد با داشتن ویزای کاری می‌توانند از زمان ورود به خاک استرالیا درآمد مستقل داشته باشند و از حقوق شهروندی برخوردار شوند. همچنین دسترسی به بهداشت رایگان و خدمات رفاهی مناسب را می‌توان از دیگر مزایای اخذ ویزای کاری دانست.

ویزای ۱۸۶، دعوت‌نامه رسمی یک کارفرمای استرالیایی

قوانین استرالیا در خصوص ویزای کاری بسیار جدی اجرا می‌شود. در قوانین استرالیا ویزای کاری به چند گروه تقسیم می‌شود. ویزای ۴۵۷ و ویزای ۱۸۶ از رایج‌ترین ویزای کاری استرالیا است. ویزای ۱۸۶ از زیرشاخه‌های ویزای اسپانسرشیپ به شمار می‌رود. این ویزا برای افرادی صادر می‌شود که دعوت‌نامه رسمی از یک کارفرمای استرالیایی دریافت کرده باشند.

ویزای کاری استرالیا

چطور می‌توان ویزای ۱۸۶ را به دست آورد؟

برای اخذ ویزای ۱۸۶ استرالیا بایستی یک کارفرما استرالیایی، شخص مورد نظر خود را به دولت استرالیا معرفی کند. دولت نیز در ابتدا درخواست کارفرما و شرایط شخص معرفی را شده را مورد بررسی قرار می‌دهد. در صورت مناسب بودن فرد و برخورداری از شرایط، دولت به متقاضی ویزای کاری ۱۸۶ را ارائه می کند. به طور کلی ویزای ۱۸۶ را از دو راه قانونی می‌توان به دست آورد:

تبدیل اقامت موقت به اقامت دائم، راه مطئمن دریافت ویزای ۱۸۶

در اکثر کشورهای دنیا به یکباره اقامت دائم به فرد ارائه نمی‌شود. حتی در روش‌هایی مانند تمکن مالی یونان فرد بایستی چند سالی را در خاک اروپا زندگی کند تا بتواند ویزای دائمی را به دست آورد. استرالیا نیز در زمینه ویزای کاری سخت گیری‌های خاص خود را دارد. در اولین روش دریافت ویزای ۱۸۶ فرد بایستی ویزای کاری ۴۵۷ را داشته باشد. ویزای ۴۵۷ را می‌توان ویزای موقت کار دانست. در حقیقت فرد با داشتن ویزای موقت کاری ۴۵۷ و جلب رضایت کارفرما می‌تواند زمینه دریافت ویزای دائمی کاری یعنی ویزای ۱۸۶ را به دست آورد. یکی از شروط تبدیل ویزای کاری موقت به دائم، تسلط کامل بر زبان انگلیسی و کسب حداقل آیلتس ۶ است.

دریافت ویزای مستقل ۱۸۶، رایج‌ترین راه اخذ ویزای کاری

دومین راه اخذ ویزا و مهاجرت به استرالیا از طریق کار، دریافت ویزای مستقل ۱۸۶ است. معمولا از آنجا که بسیاری از افراد برای اولین قصد ورود به بازار کار استرالیا را دارند می‌توانند با دریافت دعوت‌نامه از یک کارفرما این ویزا را دریافت کنند. البته همچنان صلاحیت و مهارت متقاضی بایستی مورد آزمون و تایید قرار بگیرد.

انواع ویزای کار استرالیا، ویزای 186

دریافت ویزای ۱۸۶ چه شرایطی دارد؟

همه کشورها برای ارائه پاسپورت دوم و ارائه اقامت به دنبال بهترین افراد هستند. دولت استرالیا نیز برای جذب بهترین متقاضیان کار شرایط ویژه‌ای را در نظر گرفته است. متقاضایان ویزای ۱۸۶ باید کمتر از ۴۵ سال سن داشته باشند. همچنین بایستی ۶ ماه قبل درخواست رسمی یک کارفرمای استرالیایی را دریافت کرده باشند. از طرف دیگر ارائه مدرک زبان، گواهی عدم سوء پیشینه و آزمایش‌های سلامت جسمانی الزامی است.

دریافت ویزای ۱۸۶ چقدر هزینه دارد؟

به طور معمول دریافت ویزای ۱۸۶ برای متقاضی نزدیک به ۳۷۵۵ دلار هزینه دارد. البته باید این هزینه را جدای از هزینه وکیل یا تهیه مدارک قانونی و اقامتی در نظر گرفت.

در صورت تکمیل مدارک، در چه مدت می‌توان ویزای کاری ۱۸۶ را به دست آورد؟

پس از انجام مراحل قانونی و تحویل مدارک، دولت استرالیا تمامی قوانین و شرایط متقاضی را در نظر می‌گیرد. در صورت نبود اشکال قانونی بین ۱۲ تا ۱۸ ماه اخذ ویزای ۱۸۶ استرالیا به طول می‌انجامد.

آیا ویزای ۱۸۶ بهترین راه مهاجرت به استرالیا است؟

هر کدام از راه‌های مهاجرت مزایا و معایب خاص خود را دارند. با ویزای کاری استرالیا به راحتی می‌توان اقامت دائم استرالیا را به دست آورد. از طرف دیگر دسترسی به خدمات درمانی نیز وجود دارد. همچنین با گذشت زمان می‌توان برای دریافت اقامت دائم و شهروندی استرالیا اقدام کرد. اما در کنار همه این مزایا باید به این نکته اشاره کنیم که دریافت این ویزا کار چندان راحتی نیست. در حقیقت فرد در کنار شایستگی‌های شغلی بایستی بر مهارت زبان نیز مسلط باشد. همچنین شغل و مهارت وی باید در لیست مشاغل مورد نیاز کشور استرالیا باشد.

ویزای کاری استرالیا، راحت ترین ویزا

در نظر داشته باشید که محتوای ارائه شده به جهت افزایش آگاهی شما عزیزان تهیه و تولید شده و اقامت استرالیا جزء خدمات ارائه شده توسط موسسه حقوقی سایرس نیست.

در صورتی که تمایل به اخذ اقامت اروپا، از روش‌های سرمایه‌گذاری، کارآفرینی، تمکن مالی و بلوکارت دارید، کارشناسان ما به صورت تخصصی و با ارائه مشاوره رایگان در کنار شما خواهند بود.

شماره تماس برای دریافت مشاوره رایگان ۰۲۱۲۵۷۴۱

دیدگاه کاربران

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

6 جولای 2020

شرایط اخذ ویزای ۱۸۶ استرالیا چیست؟

    21 اکتبر 2020

    برای دریافت ویزای ۱۸۶ استرالیا باید شرایط زیر را داشته باشید:
    عنوان شغلی مرتبط با مدرک تحصیلی
    سن کمتر از ۴۵ سال
    مدرک زبان آیلتس
    سابقه شغلی مرتبط با عنوان شغلی
    برگه سلامت پزشکی
    گواهی عدم سو پیشینه و …

6 جولای 2020

آیا ویزای ۱۸۶ استرالیا شامل خانواده نیز می شود؟

    21 اکتبر 2020

    با ویزای ۱۸۶ استرالیا می توانید برای همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال نیز اقدام کنید.

6 جولای 2020

دارندگان ویزای ۱۸۶ استرالیا از چه امکاناتی استفاده می کنند؟

    21 اکتبر 2020

    دارندگان ویزای ۱۸۶ استرالیا از امکانات مختلفی مانند امکان کار، تحصیل، استفاده از خدمات بهداشت و درمان و … بهره مند می شوند.