بهترین کشور برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری

سود سرمایه گذاری در اروپا
دسته بندی : راهنمای مهاجرت
: امتیاز شما به این مطلب
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

سرمایه‌گذاری یکی از مطمئن‌ترین راه‌های مهاجرت به اروپا است. با سرمایه گذاری در اروپا علاوه‌بر اینکه متقاضی امکان دریافت پاسپورت را دارد، امکان کسب سود نیز برای او فراهم می‌شود. با‌این‌حال، سرمایه‌گذاری در هر کشور اروپایی با سود بالا همراه نیست.به همین دلیل قبل از هر اقدامی باید بهترین کشورها برای سرمایه گذاری در اروپا را شناسایی کرده و نسبت به شرایط آن‌ها آشنا شوید. ما در این مقاله به‌طور کامل به بررسی بهترین کشور برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری می‌پردازیم. مطالعه این مطلب می‌تواند نقطه شروعی برای مهاجرت شما باشد.

یونان؛ بهترین کشور برای سرمایه گذاری ایرانیان

یونان به‌عنوان بهترین کشور برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در اروپا محسوب می‌شود. در واقع اقامت سرمایه گذاری یونان در بین ایرانیان بسیار محبوب است. سرمایه‌گذاری در صنایع املاک، صنایع وابسته به گردشگری و سرگرمی یونان می‌تواند در دراز مدت سودمناسبی را نصیب شما کند. علاوه‌بر این، یونان به‌عنوان ارزانترین کشور برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری نیز شناخته شده است. البته برای سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف یونان پیشنهاد می‌شود از مشاورین حقوقی کمک بگیرید تا جلوی کلاهبرداری و سودجویی برخی از افراد گرفته شود.

سرمایه‌گذاری در یونان؛ دریافت اقامت اروپا برای ایرانیان

آلمان؛ بهترین سرمایه گذاری در اروپا برای دریافت اقامت

آلمان یکی از برترین کشور‌های اروپایی از نظر رشد اقتصادی محسوب می‌شود. این کشور به پشتوانه اقتصاد بسیار توسعه یافته و صنایع قدرتمندی که دارد به یکی از بهترین گزینه‌ها برای سرمایه‌گذاری تبدیل شده است. برای سرمایه‌گذاری سودمند باید بهترین تجارت در آلمان را بشناسید. سرمایه‌گذاری در صنایع نوپای آلمان می‌تواند در دراز مدت سودمناسبی را نصیب متقاضی کند. علاوه‌بر کسب سود، امکان توسعه تجارت در همه نقاط دنیا نیز وجود دارد. همچنین با سرمایه گذاری در آلمان امکان اخذ اقامت اروپا نیز وجود خواهد داشت. با دریافت اقامت می‌توانید از همه امکانات و خدمات رفاهی کشور آلمان استفاده کنید. با‌ وجود امکان سرمایه‌گذاری در آلمان، روش‌های اخذ اقامت بدون سرمایه گذاری امکان‌پذیر نیست.

اسپانیا؛ تنوع بالای روش‌های سرمایه‌گذاری

اسپانیا نیز در لیست کشور‌هایی قرار دارد که امکان دریافت اقامت از طریق سرمایه‌گذاری را فراهم کرده است. روش‌های متنوع برای سرمایه‌گذاری در اسپانیا وجود دارد. این روش‌ها شامل سرمایه‌گذاری در املاک، خرید سهام، اوراق قرضه دولتی و ثبت شرکت می‌شود. از طریق هر یک از این روش‌ها می‌توان برای اخذ گلدن ویزای اسپانیا اقدام کرد. البته میزان سرمایه‌گذاری در هر بخش توسط دولت مشخص می‌شود. مقادیر مشخص‌شده نیز برای هر کشور متفاوت است. به‌همین دلیل دریافت مشاوره از وکیل مهاجرتی می‌تواند راهنمای مناسبی باشد.

تفاوت میزان سرمایه‌گذاری برای روش‌های مختلف سرمایه‌گذاری در اسپانیا

انگلستان؛ مطمئن‌ترین گزینه برای سرمایه‌گذاری در اروپا

انگلیس یکی از بهترین بهترین کشورها از نظر اقتصادی است که برای سرمایه‌گذاری در کوتاه مدت و بلند مدت اروپا مناسب است. با سرمایه‌گذاری در انگلیس می‌توان سود مناسبی را در بلند مدت اخذ کرد. میزان سود دریافتی بسته به صنعت و میزان سرمایه‌گذاری متفاوت خواهد بود. یکی از جذابیت‌های انگلیس وجود صنایع متعدد برای سرمایه‌گذاری است؛ به این ترتیب انتخاب متقاضی برای رسیدن به سود و استفاده از مزیت‌های بی‌شمار سرمایه گذاری در اروپا بسیار گسترده‌تر است.

پرتغال؛ سرمایه‌گذاری بین‌المللی با ریسک پایین

مهاجرت به پرتغال از روش‌های مختلفی امکان‌پذیر است. یکی از این روش‌ها سرمایه‌گذاری و خرید ملک و مستغلات محسوب می‌شود. البته این اقامت دائم نیست و باید طی مدت زمان‌های مشخص تمدید شود. از سایر روش‌های سرمایه‌گذاری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خرید ملک
  • خرید سهام در پرتغال
  • سرمایه گذاری در یک صندوق واجد شرایط در پرتغال
  • ثبت شرکت و ایجاد ۱۰ شغل تمام وقت در پرتغال
  • سرمایه گذاری در یک شرکت پرتغالی
  • انتقال سرمایه برای حفظ منابع فرهنگی و هنری پرتغال
  • انتقال به منظور فعالیت در امور تحقیقاتی و پژوهشی

یکی دیگر از روش‌های دریافت اقامت پرتغال، دریافت جاب آفر است. در این روش صرفا کارفرمای اروپایی تصمیم می‌گیرد که به چه شخصی پیشنهاد کار اعطا شود. با استخدام در یک شرکت پرتغالی، امکان اخذ اقامت اروپا از طریق کار به‌وجود می‌آید.

مزایای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به اروپا

هدف سرمایه‌گذاری در اروپا صرفا کسب سود یا ویزای اروپایی نیست. بلکه برای کسانی که هدف‌های بزرگ‌تری در سر دارند، سرمایه‌گذاری می‌تواند یک مسیر مطمئن باشد. امکان استفاده از خدمات و امکانات زندگی در اروپا، عدم نیاز به تسلط بر زبان، امکان دریافت ویزا یا اقامت برای همسر و فرزند و امکان دریافت اقامت دائم اروپا از جمله مزایای سرمایه‌گذاری در قاره سبز است. البته برای استفاده از این مزایا باید بهترین کشورها برای سرمایه گذاری اروپا را شناخت. برای شناخت بیشتر، توجه به آمار فساد، روند رشد اقتصاد، نرخ مصادره اموال، تولید ناخالص داخلی، نرخ تورم و بیکاری بسیار اهمیت دارد.

مزایای سرمایه‌گذاری در اروپا؛‌ دریافت اقامت دائم

معایب سرمایه گذاری در اروپا؛ ناآشنایی با بهترین کشورها برای سرمایه گذاری

اقامت سرمایه‌گذاری در اروپا نیاز به بررسی جنبه‌های مختلفی دارد. طبیعتا انتخاب نادرست کشور یا صنعت مورد نظر ممکن است باعث از دست رفتن دارایی فرد شود. البته خوشبختانه ثبات اقتصادی اروپا باعث شده که کمتر شاهد چنین اتفاقاتی باشیم. پیش از انجام سرمایه گذاری در اروپا باید همه جوانب را در نظر بگیریم و سپس اقدام کنیم. به‌همین دلیل پیشنهاد می‌شود برای سرمایه‌گذاری در هر کشور اروپایی حتما با وکلای اقامتی در تماس بوده و از کمک آن‌ها بهره‌مند شوید.

معایب سرمایه‌گذاری در اروپا؛ انتخاب عجولانه و آسیب اقتصادی

انتخاب بهترین روش برای سرمایه گذاری در اروپا و دریافت سود بالا

در این مقاله به‌صورت کامل به بررسی بهترین کشورها برای اقامت سرمایه گذاری در اروپا پرداختیم. با وجود تنوع قوانین و شرایط سرمایه‌گذاری در هر یک از کشور‌های اروپایی، کمک گرفتن از وکیل اقامتی بسیار موثر خواهد بود. در موسسه حقوقی سایرس، خدمات مشاوره برای اخذ اقامت اروپا از طریق سرمایه‌گذاری نیز ارائه می‌شود. در صورتی که تمایل به اخذ مشاوره  دارید، کارشناسان ما به صورت تخصصی و با ارائه مشاوره رایگان در کنار شما خواهند بود. همچنین، اگر سوالی در زمینه دریافت اقامت سرمایه‌گذاری دارید، در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید تا کارشناسان سایرس در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند.

دیدگاه کاربران

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید