مهاجرت حسابداران، شغل پرطرف‌دار در سراسر دنیا

بهترین کشور برای مهاجرت حسابداران
دسته بندی : راهنمای مهاجرت
: امتیاز شما به این مطلب
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

مهاجرت کاری یکی از رایج‌ترین اشکال مهاجرت به دیگر کشورها است. شغل‌های مرتبط با مباحث مالی و حسابداری در تمام دنیا پرطرفدار است. به همین دلیل می‌توان حسابداری را یکی از محبوب‌ترین و درعین‌حال پول‌سازترین شغل‌های دنیا به‌حساب آورد. در این مقاله می‌خواهیم به بررسی بهترین کشورها برای مهاجرت حسابداران بپردازیم. در ادامه با سایرس همراه باشید.

اروپا مقصدی جذاب و مناسب برای حسابداران

قاره اروپا یکی از بهترین نقاط دنیا برای مهاجرت افراد متخصص و توانمند است. انواع اقامت اروپا باعث شده که افراد با تخصص‌ها و شرایط مختلف بتوانند به این قاره مهاجرت کنند و زندگی جذاب‌تری را برای خود رقم بزنند. ما هم در این مقاله تمرکز خود را بر روی کشورهای اروپایی جذاب برای حسابداران می‌پردازیم و سعی می‌کنیم با استفاده از تجربه‌مان بهترین گزینه‌ها را به شما معرفی کنیم.

آلمان، اقتصادی پویا و نیاز به حسابداران

آلمان یکی از پویاترین و جذاب‌ترین اقتصادهای دنیا را در اختیار دارد. این کشور از روش‌های مختلفی مثل اقامت کارآفرینی اروپا، اقامت سرمایه‌گذاری و مهاجرت کاری امکان جذب نیروهای مستعد و توانمند را فراهم کرده است.  رشد بالای اقتصادی باعث شکل‌گیری شرکت‌های کوچک و بزرگی زیادی که شده است. این اتفاق نیاز به متخصصان مالی و حسابداری را در آلمان افزایش داده است. به همین دلیل این کشور به یک گزینه جذاب و در دسترس برای مهاجرت حسابداران تبدیل شده است. میانگین درآمد حسابداران در آلمان ۳۵۰۰ دلار است. این رقم بسته به توانایی‌ها، سابقه کاری و شرکت متفاوت است و می‌تواند افزایش چشم‌گیری هم داشته باشد.

مهاجرت مشاغل تخصصی حسابداری به اروپا

اتریش، کشوری پردرآمد و مرفه برای حسابداران

اتریش همواره در جذب مشاغل و افراد نخبه عالی عمل کرده است. حسابداران از دیگر متخصصانی هستند که می‌توانند به اتریش مهاجرت کنند. درآمد بالای مشاغل تخصصی مثل حسابداری باعث شده که حسابداران در اتریش یکی از بالاترین درآمدها را به دست آورند. مزایای اجتماعی و رفاهی زندگی در اتریش باعث شده که حسابداران این کشور را به‌عنوان یکی از مقصدهای مناسب خود انتخاب کنند. پیشنهاد می‌کنیم اگر به دنبال مهاجرت شغلی به اروپا هستید، سایر بلاگ پست‌های ما مثل بهترین کشور مهاجرت وکلا را هم در وبلاگ سایرس مطالعه کنید.

کشورهای مناسب مهاجرت حسابداران

سوئد، کشوری آرام اسکاندیناوی مناسب حسابداران

سوئد یکی از کشورهای اسکاندیناوی در شمال اروپا به‌حساب می‌آید. این کشور کوچک اما ثروتمند با فرهنگی جذاب به یک مقصد جذاب و نقطه‌ای برای شروع یک زندگی دوباره تبدیل شده است. مهاجرت حسابداران به سوئد مستلزم داشتن تجربه کاری، مدرک تخصصی و همچنین تسلط به زبان این کشور است. البته درآمد بالای حسابداران و زندگی مرفه در سوئد نشان می‌دهد که این کشور را می‌توان به‌عنوان یکی از گزینه‌های اصلی مهاجرت حسابداران بررسی کرد. تجربه سوئد در جذب نخبگان این کشور را به بهترین کشور برای مهاجرت مهندس برق، حسابداران و حتی مدیران تبدیل کرده است.

دیگر چه کشورهایی برای مهاجرت حسابداران مناسب هستند؟

همیشه برای مهاجرت باید شرایط خود فرد و کشورهای مختلفی که شانس پذیرش را داریم بررسی کنیم. جدای از کشورهایی که در بالا معرفی کردیم، کشورهای دیگر اروپایی مثل نروژ، انگلیس، فرانسه، ایتالیا و حتی اسپانیا نیز می‌توانند گزینه‌هایی جذاب برای مهاجرت حسابداران باشد. البته هرکدام از این کشورها بسته به قوانین مهاجرتی خود شرایط مختلفی را برای پذیرش نیروهای کار در نظر گرفته‌اند. پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی با مقاصد مناسب دیگر برای مهاجرت کاری مقاله بهترین کشور مهاجرت مهندس معماری ما را از دست ندهید.

شرایط مهاجرت حسابداران به اروپا

چطور می‌توان با مدرک حسابداری مهاجرت کرد؟

مهاجرت با مدرک حسابداری یا هر مدرک تخصصی یا شغلی دیگر تقریباً به یک‌شکل انجام می‌شود. دریافت یک جاب آفر مطمئن از یکی از شرکت‌های اروپایی بهترین راه برای دریافت ویزا است. جدای از ویزای کاری می‌توان ویزای در جستجوی کار را نیز دریافت کرد. بر اساس ویزای جستجوی کار معمولاً متقاضی بین ۴ تا ۶ ماه فرصت دارد که در زمان اقامت موقت در کشور مقصد، یک شغل با درآمد مناسب پیدا کند. البته تنها برخی از کشورهای اروپایی این امکان را فراهم کرده‌اند. این شرایط برای تخصص‌های مختلف یکسان است. پیشنهاد می‌کنیم در همین رابطه مقاله بهترین کشور برای مهاجرت پرستاران ما را مطالعه کنید.

 

در نظر داشته باشید که محتوای ارائه شده به جهت افزایش آگاهی شما عزیزان تهیه و تولید شده و اقامت از طریق جستجوی کار جزء خدمات ارائه شده توسط موسسه حقوقی سایرس نیست.

در صورتی که تمایل به اخذ اقامت اروپا، از روش‌های سرمایه‌گذاری، کارآفرینی، تمکن مالی و بلوکارت دارید، کارشناسان ما به صورت تخصصی و با ارائه مشاوره رایگان در کنار شما خواهند بود.

شماره تماس برای دریافت مشاوره رایگان ۰۲۱۲۵۷۴۱

دیدگاه کاربران

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید